وبلاگ فناوری اطلاعات یزد نسخه جدید- مقالات خواندنی و جالب ، مجموعه مقالات فارسی و انگلیسی عمومی و تخصصی در حوزه IT و اخبار فن
وبلاگ و وب سایت: ده توصیه عمومی برای اینکه سایت یا وبلاگ پرمخاطب شود (10)
یکشنبه نهم مهر 1385 ساعت 07:10 قبل از ظهر | نوشته ‌شده به توسط: تی ان تی- یک هکر خوب/۴/ | ( نظرات )

وبلاگ و وب سایت: ده توصیه عمومی برای  اینکه  سایت یا وبلاگ  پرمخاطب  شود  (10)

طراحی سایت های تجارت الكترونیكی به اطلاعات پایه ای در زمینه طراحی سایت و كمی تجربه و تمرین احتیاج است. طراحی این سایت ها اصول اولیه ای دارند كه اگر آنها را رعایت نكنید، متاسفانه هیچ وقت نخواهید توانست سایت خود را از نظر امكانات و كارایی به حدی برسانید كه بازدیدكنندگان را راضی كنید.برای ایجاد فروش بیش تر از طریق وب سایت روی نكات زیر تمركز كنید.

بازهم توصیه هایی در خصوص وبلاگها  و وبسایتها ؛ شاید برخی بازهم تکراری باشند اما اینکه زمان بارگذاری یک صفحه اینترنتی هر میزان کمتر باشد مورد توجه بازدیدکننده بیشتری قرار می گیرد یک امر بدیهی ؛ لازم و توصیه مهم تلقی می شود .

در این گفتار بازهم از زبان یک متخصص و کارشناس صفحات اینترنتی اهم از وبلاگ و وبسایت به این مقوله خواهم پرداخت که كدام سایت یا وبلاگ  پرمخاطب است؟در  باهم مرور کنیم

وبلاگ ؛ وبسایت : ده توصیه عمومی برای  اینکه  سایت یا وبلاگ  پرمخاطب  شود  (10)

كدام سایت یا وبلاگ  پرمخاطب است؟در طراحی سایت های تجارت الكترونیكی به وبلاگ و وب سایت: ده توصیه عمومی برای  اینکه  سایت یا وبلاگ  پرمخاطب  شود  (10)اطلاعات پایه ای در زمینه طراحی سایت و كمی تجربه و تمرین احتیاج است. طراحی این سایت ها اصول اولیه ای دارند كه اگر آنها را رعایت نكنید، متاسفانه هیچ وقت نخواهید توانست سایت خود را از نظر امكانات و كارایی به حدی برسانید كه بازدیدكنندگان را راضی كنید.برای ایجاد فروش بیش تر از طریق وب سایت روی نكات زیر تمركز كنید.

زمان LOAD ، اندازه صفحات و سیستم هدایت بازدیدكننده در سایت:

صفحاتی كه به كندی ظاهر می شوند، صفحات بسیار بزرگ یا بسیار كوچك و دشواری حركت در سایت، هر كدام به تنهایی كافی هستند تا بازدیدكننده را خسته و ناامید كنند. بازدیدكننده هرگز نباید منتظر ظاهر شدن صفحات بماند، هرگز نباید برای خواندن اطلاعات مورد نظرش صفحه را بالا و پایین كند و هرگز نباید برای اطلاعاتی در مورد خرید اجناس مورد نظرش، با دشواری تمام سایت را جست وجو كند.سایت های دارای صفحات مرتب، سریع و هدف مند به طور معمول در امر فروش نیز موفق تر هستند. 

استفاده كمتر از عوامل گرافیكی: اگرچه عوامل گرافیكی فریبنده و جذاب به نظر می رسند، اما به طور معمول برای فروش موثر نیستند. حتی در صورت استفاده زیاد ممكن است نتیجه برعكس ایجاد كند. زیرا باعث خواهند شد كه سرعت Load شدن وب سایت بسیار پایین بیاید و در ضمن ممكن است ذهن بینندگان سایت را از هدف اصلی سایت كه فروش است، دور كنند. اگر لازم است كه از عوامل گرافیكی استفاده كنید باید تصاویر مناسب برای سایت انتخاب كنید و اندازه آنها را تا حد ممكن كوچك كنید. بیش تر تصاویر گرافیكی را می توان حدود ۲۰ درصد كوچك كرد بدون آن كه لطمه ای به كیفیت و تاثیر تصویر وارد شود.

شكستن سایت به جدول های (table) كوچكتر:

به جای قرار دادن كل صفحه در یك جدول بزرگ، آن را به بخش های كوچك تر تقسیم كنید. با این كار هنگام ورود بازدیدكننده بخش های مختلف صفحه شما به تدریج ظاهر می شوند و بازدیدكننده مجبور نمی شود مدت زمان زیادی به صفحه سفید خیره شود تا صفحه شما بالا بیاید. این نكته از مواردی است كه به طور معمول فراموش می شود.

استفاده از نقشه سایت:

نقشه سایت نه تنها باعث افزایش رتبه شما در موتورهای جست وجو می شوند، بلكه در واقع راهنمای بازدیدكنندگان سایت به شمار می آید و از سردرگمی آنها در سایت های بزرگ مانند سایت های تجارت الكترونیك جلوگیری می كند. نقشه سایت همان گونه كه از نام آن مشخص است باید نشان دهنده مسیرهایی باشد كه بازدیدكنندگان می توانند در سایت شما طی كنند. موتورهای جست وجو نیز از روی همین نقشه، سایت شما را پیمایش می كنند. بنابراین نقشه سایت یكی از عوامل ضروری سایت های تجارت الكترونیك محسوب می شوند.

محتویات غنی:

محتویاتی كه شامل كلمات كلیدی، هدف مند و با رعایت اصول نوشته شده باشند، باعث افزایش رتبه در موتورهای جست وجو می شوند. همچنین بازدیدكننده را علاقه مند خواهند كرد كه از شما خرید كند. همان طور كه شیوه نوشتاری غلط باعث راندن مشتریان خواهد شد و وجود نداشتن كلمات كلیدی رتبه شما را در موتورهای جست وجو پایین خواهد آورد. شیوه نوشتار اولین راه تاثیرگذاری بر روی بازدیدكننده ای است كه تازه به سایت شما مراجعه كرده است، بنابراین توجه دقیق و كافی به محتویات سایت به طور معمول موجب فروش بیشتر خواهد شد.

عنوان (title) صفحات:

 صفحاتی كه دارای عنوان های غنی از كلمات كلیدی هستند، ترافیك زیادی خواهند داشت و ترافیك بیشتر به معنی فروش بیشتر است. این عنوان ها رتبه شما را در موتورهای جست وجو بهبود می بخشند. برای صفحات داخلی خود نیز كلمات كلیدی مناسبی در نظر بگیرید. سایت های تجارت الكترونیك به طور معمول سایت های بزرگی هستند. كلمات كلیدی صفحات داخلی و ارتباط این صفحات با هم برای موتورهای جست وجو بسیار مهم هستند. برای تصاویر محصولات خود حتما از تگ alt استفاده كنید. عدم وجود این تگ امتیاز منفی بزرگی در رتبه شما ایجاد خواهد كرد.

استفاده آسان برای كاربر:

 پایگاه های تجارت الكترونیك و رویه های فروش كه استفاده از آنها دشوار است، مهم ترین عامل صرف نظر مشتری از خرید هستند. پایگاه و رویه فروش برای استفاده كاربر باید آسان و به اندازه ای مطمئن باشد كه اطلاعات مربوط به فروش و مبالغ پرداختی هرگز از دست نرود.

امنیت سایت:

 سایت فروش باید امن باشد و به بازدیدكننده اطمینان بدهد كه اطلاعات شخصی كه او به سایت می دهد در مكان مطمئنی قرار می گیرد و به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نخواهد گرفت و یا فروخته نخواهد شد. این موضوع برای خریداران online بسیار اهمیت دارد، بنابراین هرگونه تضمین و اطمینان از امنیت سایت باعث بهبود فروش خواهد شد.

صفحه تشكر از خریدار:

بلافاصله بعد از دریافت سفارش مشتری، در صفحه مخصوصی از او تشكر كنید. این حسن ادب شما تاثیر مثبتی روی بازدیدكننده خواهد داشت و تضمین خواهد كرد كه این فرد تبدیل به مشتری همیشگی شما شود و برای خریدهای بعدی به سایت شما مراجعه كند.یك سایت تجارت الكترونیك به طور قطع با سایت های شخصی و یا سایت سازمان هایی كه قصد فروش از طریق سایت را ندارند، تفاوت دارد. تمركز روی طراحی و سیستم هدایت و دیگر جنبه های سایت، همه باید به نحوی باشد كه هدف اصلی سایت را كه همان فروش است، برآورد.     

|-|وبلاگ و وب سایت: مروری بر توصیه هایی برای یک وبلاگ یا وبسایت  خوب و موفق(9)

|-|وبلاگ و وب سایت: توصیه های من برای افزایش کارآئی وب سایت و وبلاگ همه (8)

|-|وبلاگ و وب سایت: اهمیت رنگ در طراحی وب ؛ آشنایی با روانشناسی رنگها در اینترنت(7)

|-|وبلاگ و وب سایت: آیا آمار و ارقام مربوط به تعداد بازدیدکنندگان وبلاگ  واقعی و مطمن است ؟ (6)

|-|وبلاگ و وب سایت:  نحوه انتخاب یك طرح مناسب و روش کار حرفه ای یک وبلاگ یا سایت (5)

|-|وبلاگ و وب سایت: هفت  اصل طلایی  برای طراحی و مدیریت  وبلاگ / وب سایت  موفق (4)

|-|وبلاگ و وب سایت:  توصیه برای افزایش کارآئی وب سایت/ وبلاگها , آنچه مدیران باید بدانند (3)

|-|وبلاگ و وب سایت  :تجریه و تحلیل آمار وبلاگهای ایرانی و خصوصیات یک وبلاگ فعال(2)

|-|وبلاگ و وب سایت  :بررسی اجمالی معیارهای ارزیابی یک وبلاگ/ وب سایت(1)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

برداشت آزاد : مطالب با رنگ n به صورت توضیح مطلب به متن اصلی نویسنده اضافه شده است

منبع :  نقل از روزنامه شرق          

 سایت سلام مهدی

عنوان اصلی مقاله: كدام سایت پرمخاطب است؟

لینک مستقیم به مقاله اصلی :

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                       

مقالات مرتبط در وبلاگ فن آوری اطلاعات یزد

مقالات مرتبط  : سرویس وبلاگ بلاگفا و علیرضا شیرازی و دیگر سرویسها

»» گفتگو با سه مهندس جوان موسس سرویس وبلاگ رایگان پرشین بلاگ
»» فاوانیوز : جشن تولد « وبلاگ فارسی » توسط گروه سایت های پرشین بلاگ برگزار می شود
»» سرویس دهنده های وبلاگ ایرانی پرشین بلاگ ، بلاگ اسکای، بلاگفا، میهن بلاگ کدام یک برنده اند؟

»» آمار و ارقام متعدد، متفاوت کاربران ایرانی
»» چهارمین سال فعالیت BlogSky آشنایی با سرویس دهنده رایگان فارسی وبلاگ بلاگ اسکای
»» سرویس رایگان وبلاگ ایرانی بلاگفا، Blogfa.com یک ساله شد،اینم مبارکه!!!

»» معرفی وب سایتهای برتر ایران در سال 1384 ؛ ( بلاگفا رتبه اول)

»» سرویس رایگان وبلاگ ایرانی بلاگفا، Blogfa.com یک ساله شد،اینم مبارکه!!!
»» سرویس دهنده های وبلاگ ایرانی پرشین بلاگ ، بلاگ اسکای، بلاگفا، میهن بلاگ کدام یک برنده اند؟

»» گفت‌وگو خواندنی با مدیر سایت بلاگفا
»» گفتگو اختصاصی : علیرضا شیرازی ، مدیر بلاگفا از بلاگفا ، وبلاگ و وبلاگ نویسی ایرانی می گوید ( قسمت اول)

 »» گفتگو اختصاصی : مهندس علیرضا شیرازی ، مدیر پورتال خبری پارسیک و بلاگفا!!! درمورد کم و کیف خبرخوان پارسیک ( قسمت دوم) 

»» یك حمله به میزبان بلاگفا، سایت هاى دور از دسترس ، از گفته ها تا واقعیت
»»
چرا روز سه شنبه بلاگفا و پارسیک، خبرگزاری فارس و برخی وب سایتها فارسی زبان باز نمیشد
»» فناوری اطلاعات در ایران 84 : نگاه مدیر سرویس دهنده وبلاگ بلاگفا به فن آوری اطلاعات
»» اخبار جشن تولد وبلاگ‌فارسی همزمان با چهارمین سالگرد تاسیس پرشین‌بلاگ؛
»» معرفی سیرویسهای رایگان وبلاگ (
»» سرویس دهنده های وبلاگ ایرانی پرشین بلاگ ، بلاگ اسکای، بلاگفا، میهن بلاگ کدام یک برنده اند؟

مقالات مرتبط  : تعریف ف.ی.ل.ت.ر در ایران

»» وضعیت سیستم ف.ل.ت.ر.ی.ن.گ در ایران نگاهی به سیستم فعلی و سیستم جدید
»» دولت در خواب فیلتر، ورود تازه‌ترین شیوه‌های كلاهبرداری اینترنتی به ایران
»» فیلترینگ ایرانی سایتها حداقل متمرکز و از یک مرجع واحد صورت گیرد نه به صورت بخشی !!!
»» موجی جدیدی از فیلترینگ: بخش فارسی سایت خبری بی بی سی( بی بی سی پرشین) فیلترشد
»» نگاهی گذرا به مبحث فیلترینگ سایتها و سیستمهای فیلترشکن و عبور از فیلتر
»» مباحثی در موردروش و منش جدید فیلترینگ سایتها در ایران
»» نگاهی گذرا به مبحث فیلترینگ سایتها و سیستمهای فیلترشکن و عبور از فیلتر
»» برداشت آزاد به لایحه جرایم رایانه‌ای‌ ، نقاط قوت و ضعف آن( قسمت اول)
»» مباحثی در موردروش و منش جدید فیلترینگ سایتها در ایران
»» وبسایتهای رسمی: حقوق اینترنت یا Cyber Law درحقوق آمریكا و کشورهای پیشرفته(قسم اول)
»» پشت صحنه های ف.ل.ت.ر.ی.ن.گ اینترنت در ایران ؛ سانسور افزار Censorware ایرونی(روزنامه شرق)

مقالات مرتبط  : تعریف وبلاگ چیست

»» وبلاگ چیست و تاریخچه کدام است(1)

»» چه کسی وبلاگ را ابداع کرد

»» یزد فردا : وبلاگ چیست؟

»»چگونه می توان یک وب سایت داشت ؟

»» اما و اگرها در راه اندازی وناوبری یک وبلاگ
»» وبلاگ چیست ؟ آشنایی کاربرد عمومی و خصوصیات و کارکردها وبلاگها(قسمت دوم)
»» وبلاگ چیست ؟ آشنایی مفهوم و تعریف وبلاگ و خصوصیات عمومی وبلاگها(قسمت اول)
»» ایران نهمین كشور برتر دارنده وبلاگ در دنیا
»» دو موضوع : رشد بیسابقه وبلاگ در اینترنت ؛ هر ثانیه یک وبلاگ ؛ معرفی وبلاگهای برتر جهان!!
»» همراه با جشنواره وبلاگهای استان یزد: وبلاگ یا بلاگ چیست ، بازهم بازنگری تعاریف و کارکرد

مقالات مرتبط : تفاوت وبلاگ و وب سایت کدام است  ؟

»» اختصاصی : تفاوت وب سایت و وبلاگ: با تعاریف ؛ کارکرد و مبانی وبلاگ آشنا شویم( قسمت دوم)
 »» شما هم « دات کام » شوید! ؛ آشنایی مختصر به چگونگی تبدیل وبلاگ به سایت شخصی
»» گامی برای داشتن وبسایت یا وبلاگ با آدرس اینترنتی مستقل و نرم افزار اختصاصی( قسم اول)
»» اختصاصی : تفاوت وب سایت و وبلاگ: با تعاریف وب سایت و مبانی استاندارهای آن آشنا شویم

»» بررسی می کنیم ؛ تفاوت و شباهت وبلاگ و وب سایت در چیست

مقالات مرتبط  : مشخصه های یک  وبلاگ مطلوب و موفق چیست

»» وبلاگ های برتر سال 2005 در جهانBest Weblog 2005

»» منتخب برترین سایت‌های سال 2005 ، فکر می کنید سایت منتخب کدام است

»» معرفی وب سایتهای برتر ایران در سال 1384 ؛

»» معرفی وبلاگ های برتر ایران در سال 84 از نگاه مجله هفت سنگ

»» فتوبلاگ و وبلاگ صوتی
»» فقط مدیران وبلاگها بخوانند(قسمت دوم)
»» فقط مدیران وبلاگها بخوانند(قسمت اول)
»» معرفی سیرویسهای رایگان وبلاگ (
»» جدی نگیرید !!! چونه می توان در سطح اینترنت موفق بود؟

»»

مطالب مرتبط با: وبلاگ -وبلاگ نویسی ,

می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
موضوعات
نظر سنجی
نظرتان در موردوضعیت کنونی وبلاگ فناوری اطلاعات یزد چیست؟






دیگر موارد
تعداد مقالات وبلاگ :
نویسندگان وبلاگ :
آخرین بروز رسانی مقالات وبلاگ :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین زمان بازدید :

Xبستن تبلیغات